pátek 12. října 2012

Nová krev

Vzhledem ke svému povolání mám možnost oslovit skupiny mladých lidí.

Jednoho jsem dne měl domluvenou ukázkovou hru s jedním kolegou. Pochopitelně jsem o tom dal vědět i mládežníkům.

Přišli. Přišli a ptali se, co všechno - jaké hry je možné hrát. W40K, Malifaux, WFB, Flames of War. Právě FoW je zaujalo nejvíc.
Naštěstí na jednom stole bylo připraveno bojiště hry Napoleon. Dvě velké armády a několik stran jednoduchých českých pravidel. Prohlédli pravidla, koukli na ukázkovou hru.

Po několika dnech se pochlubili, že si stáhli pravidla a rádi by Napoleona zkusili. I stalo se.

Věci nabraly rychlý spád. Včera byla naše třetí schůzka a pánové rvali z krabic od Italeri a Zvezda své figurky do této hry. Hra je zaujalo svou jednoduchostí, hratelností a zábavou, cenovou dostupností. Oba si koupili velkoformátové armády. Spousty pěchoty, děl a jízdy. Též magnetickou folii a samotvrdnoucí hmotu.

Hurá! První hráči jsou tu. A věřte mi... nemusel jsem je přemlouvat.

A trochu osobní zpovědi... tito dva lidé mi neskutečně zvedli náladu.













2 komentáře:

  1. Gratz a drzim palce at se hra rozjede i mimo mista tveho pusobeni ... nekdy si taky budu muset precist ty pravidla :)

    OdpovědětVymazat